FAQ docenten
Voor mijn laatste sessie zijn mijn leerlingen niet komen opdagen, wat nu?
Het protocol is dat de docent minimaal een half uur wacht. Indien er geen leerling komt na half uur dient de docent dit bij de directie te melden en mag hierna vertrekken. Als werkuren wordt dan een half uurtje genoteerd.
De naam van mijn leerling staat niet bij de lesoverzicht, wat nu?
Dit dient u te melden bij de directie. De directie zal ervoor zorgen dat de leerling goed wordt ingedeeld. Hierna kunt u de pagina herladen en opnieuw op de link klikken.
Ik heb lesmateriaal nodig, hoe kom ik daaraan?
Indien u stencils nodigt heeft voor uw volgende les kunt u deze bestellen via “Lesmateriaal bestellen” die op het docentenportaal staat. Hierbij kunt u ook zelf een bestand uploaden die u wilt dat uitgeprint wordt. Alle bestellingen worden op de donderdagen en vrijdagen uitgeprint en in uw postvak gezet.
Voor de toetstrainers en bijlesboeken kunt u zelf op de 1e verdieping van de hoofdlocatie in de kast boeken pakken. Indien u niet kan vinden wat u nodig heeft kunt u terecht bij de directie.
Moet u terplekke iets uitprinten? Vraag dit dan bij de directie.
Nog vragen?
Heeft u nog vragen? Dan kunt u terecht bij de directie voor alle andere vragen.